Wilt u specifiek binnen een bepaalde OTIB-website zoeken, maak hier uw keuze.
16-04-2018
OTIB-leergang Professioneel Servicemanagement start vanaf 24 mei. Schrijf u snel in!
De beste dienstverlening is vakwerk leveren dat boven de verwachting van uw klant uitstijgt. Het is dan wel van belang dat u weet wat uw klant wil en nodig heeft. Hoe vertaalt u de wensen van de klant naar het werk dat u levert en in de aansturing van uw vakmensen? Schrijf u snel in voor de op 24 mei van start gaande OTIB-leergang Professioneel Servicemanagement. Er zijn nog maar een paar plaatsen beschikbaar!
Centraal in de leergang staan de strategische doelen van het bedrijf en uw persoonlijke doelen voor performance en persoonlijke ontwikkeling. Verdeeld over zeven maanden bestaat de leergang uit een masterclass, vijf leersessies en vier intervisiebijeenkomsten. In deze tien dagen gaat u onder leiding van deskundige experts onder meer aan de slag met het transparant maken van prestaties, maar ook met de relatie tussen service en financiën, contractbeheer, leiderschap en samenwerken. En u werkt aan het opstellen van uw eigen service-verbeterplan.
Na afloop van het traject:
De tiendaagse leergang is specifiek bedoeld voor managers en teamleden op HBO-niveau die verantwoordelijk zijn voor de dienstverlening van het bedrijf. De leergang vindt plaats in Amersfoort op 24 mei, 14 en 18 juni, 6 en 20 september, 4 oktober, 1, 15 en 29 november en 13 december.
Uw eigen bijdrage aan de tiendaagse leergang bedraagt € 800,-. Kijk voor meer informatie over het programma en de wijze van aanmelding op www.otib.nl/psm.