DELEN
X
Stuur door Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op Linkedin Deel op Google Plus Deel op Pinterest

Home > Subsidie > BPV regeling > Aanvragen

Aanvragen

Om een tegemoetkoming in het kader van de Instroomregeling BPV of de Opscholingsregeling BPV dient binnen respectievelijk 12 maanden na de startdatum van de BPV-overeenkomst te worden ingediend.

De tegemoetkoming wordt aangevraagd door een kopie van de BPV-overeenkomst te sturen naar:

OTIB Servicedesk
Postbus 416
3440 AK Woerden
E-mail: servicedesk@otib.nl

Uw financiële tegemoetkoming kunt u ook digitaal via OTIB-online indienen. Om gebruik te kunnen maken van OTIB-online dient u eerst de overeenkomst OTIB-online  in te vullen en te ondertekenen. Voor OTIB-online heeft u een gebruikersnaam en wachtwoord nodig.

Contact

Heeft u vragen over de Instroomregeling BPV, de Opscholingsregeling BPV of over OTIB-online, dan kunt u contact opnemen met de Servicedesk via telefoonnummer 0800 - 885 58 85 (kosteloos) of per e-mail.

Deel deze pagina