DELEN
X
Stuur door Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op Linkedin Deel op Google Plus Deel op Pinterest
X

OTIB maakt gebruik van functionele cookies. Wilt u weten hoe OTIB omgaat met cookies bekijk dan het Privacy statement


Help! Een klant!

Aan de slag met klantvriendelijkheid

Niet alleen zijn uw werknemers tijdens hun contact met klanten uw visitekaartje, ook maken zij het verschil tussen ‘graag weer’ en ‘nooit meer’!  In de workshop Help! Een Klant! worden nut en noodzaak van klantgerichtheid verder uitgelicht. 
 

Doelstelling

Tijdens de workshop maken werknemers kennis met de verschillende rollen die zij hebben tijdens hun contact met klanten. Of het nu gaat om de interne klant (collega’s), het bedrijf (de werkgever), de opdrachtgever of andere partijen in de bouwkolom. Werknemers worden zich meer bewust van hun eigen rol en invloed op klanttevredenheid en wordt klantgerichtheid versterkt. 
 

Inhoud Help! Een klant!

De workshop Help! Een klant! is een afwisselende en interactieve workshop met meer praktijk dan theorie. Tijdens de workshop worden onderwerpen als alertheid en adequaat reageren besproken en geoefend. Evenals het bewust worden dat ‘uitleggen en doorvragen’ een positieve indruk achterlaat. 
 
De workshop wordt in het bedrijf zelf uitgevoerd en duurt maximaal zes uur. Voorafgaand aan de workshop bespreekt de trainer in een persoonlijk intakegesprek met de werkgever de inhoud, datum en aanvangstijdstip van de workshop. OTIB biedt deze workshop in 2018 aan zolang de voorraad strekt. De maximale groepsgrootte is 12 werknemers. Of het nu direct of telefonisch contact betreft: herken de situatie en help een klant! 
 

Interesse en aanmelden

Voor meer informatie of om direct aan te melden kunt u ons als werkgever een e-mail sturen. 
Deel deze pagina